fbpx

Program

9:30 - 10:00

ÎNREGISTRARE PARTICIPANȚI

10:00 - 11:30

SESIUNEA I: RETHINK, REWRITE, REWORK

Strategiile de marketing s-au adaptat din mers, dar asta nu înseamnă că toate au avut rezultatele dorite. Oamenii vor altceva de la branduri în 2023 și marketingul trebuie nu doar să țină pasul cu aceștia, ci să le anticipeze cerințele.

  • Strategii agile, creative și reactive
  • Eficientizarea smart a bugetelor de promovare
  • Comunicare eficientă de criză
  • Sustenabilitate și marketing
  • Conținutul care vinde în 2023
  • Diferit, distinct, disruptiv – cum ieși în evidență în oceanul de conținut

SPEAKERI

  • Rodica Mihalache, Data Intelligence Lead, Publicis Groupe România
  • Ruxandra Băndilă, Marketing & Business Development Director, Deloitte Romania
  • Marcela Sărmășan & Andra Guțui, cofondatoare Namzya
  • Laura Mihăilă, Director of Marketing, Communication & CX, Raiffeisen Bank
  • Teodora Mărăcineanu, Head of Marketing, Electrolux România
  • Liliana Bock, Marketing Manager, Maresi Foodbroker
11:30 - 12:00

PAUZĂ DE CAFEA

12:00 - 12:30

SESIUNEA II: BRAND MANAGERS AND THE NEW NORMAL

Ce provocări au astăzi brand managerii, ce canale aduc cele mai bune rezultate și cum sunt alocate bugetele de marketing în 2023? O discuție sinceră despre cum abordează managerii celor mai importante branduri de pe piața din România noile realități ale comunicării.

SPEAKERI

  • Adriana Staicu, Brand Manager, KFC România
  • Cristina Schitco, Head of Brand Communications România, Bulgaria și Ungaria, Flip.ro
  • Costin Radu, Brand Strategist & Digital Marketing Consultant
12:30 - 13:00

SESIUNEA III: EMPLOYER BRANDING WITH A MARKETING TWIST

În bătălia pentru a atrage talentele din piață, diferența o face tot mai mult brandul de angajator: cultura organizațională, vibe-ul intern, Employer Value Proposition (EVP). Construirea acestora este apanajul unui task force format din echipele de management, HR și marketing, indiferent dacă sunt echipe in-house, agenții externe sau mixt. În timp ce departamentele de resurse umane și de marketing se străduiesc să creeze un brand pe care oamenii îl doresc ca parte a vieții lor de zi cu zi, marketingul se concentrează pe clienți, iar HR-ul sprijină și dezvoltă angajații.

  • Cum devii din simplu angajator un brand atractiv pentru talentele din piață
  • Vibe-ul intern creează reputația externă
  • Angajați fericiți, clienți mulțumiți
  • Provocările generației Z pentru brandul de angajator
  • EVP în era remote

SPEAKERI

  • Hortensia Năstase, Vice-President, Lowe Group
  • Octavian Gheorghe, Creative director, GMP PR
  • Raluca Radu, Country Manager, ANSWEAR Romania
13:00 - 13:30

PAUZĂ DE CAFEA

13:30 - 14:45

SESIUNEA IV: KEY MARKETING TRENDS

Inteligența artificială, realitățile virtuale, new social și tehnologiile puse în slujba marketingului acum mai mult ca niciodată fac agenda industriei. Ce ne rezervă viitorul? Cum se transformă industria și care sunt skill-urile viitorului în marketing?

  • Noul marketing sub impactul noilor tehnologii
  • Consumatorul "always-on" și cu adblock
  • AI-driven marketing
  • Marketing experiențial în era online
  • Macro, micro, nano – trenduri pe piața de influencer marketing
  • Cum va arăta brandul în Metaverse?

SPEAKERI

  • Gabriel Eremia, Host, Advertising Unplugged & Director Marketing, Arctic
  • Ana Mihăilescu,Digital Manager MagnaPharm Marketing & Sales Romania
  • Ștefan Chirițescu, Chief Strategy Officer, McCann Worldgroup Romania & Wine Marketing Doer, Cramele Cotnari
  • Claudia Chirilescu, Owner, Spoon
  • Andrei Grădinaru, Senior Sales Manager, RTB House