fbpx

Program

11:00 - 12:00

NEW NORMAL, NEW MARKETING

Cum se descurcă brandurile în ”noua normalitate”?

Strategiile de marketing s-au adaptat din mers, dar asta nu înseamnă că toate au avut rezultatele dorite. Oamenii vor altceva de la branduri în 2022 și marketingul trebuie nu doar să țină pasul cu aceștia, ci să anticipeze noile trenduri.

  • Cum arată marketingul după doi ani de pandemie?
  • Care sunt provocările în noua criză umanitară?
  • Cum vorbești despre brand când planeta este cu ochii pe conflictul din Ucraina?

SPEAKERI:

Adrian PăsăricăHead of Marketing, Orkla Foods România
Sergiu Mircea Director Executiv Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania
Alexandra ConstantinSenior Digital & Media Manager, PepsiCo România
Laura Nedelschi, Creative Director, Sonica Works

12:00 - 13:15

CONTENT CREATION & THE INFLUENCER PARADOX

Marketingul în era social media înseamnă producerea de conținut la o scară nemaiîntâlnită până acum și folosirea influencerilor la toate nivelurile pentru a ajunge la consumatori. Dar nu poți face același lucru ca toată lumea sperând să obții rezultate mai bune decât ale concurenței. Diferențierea în oceanul de postări care îneacă rețelele sociale minut de minut devine esențială pentru succesul oricărui brand.

  • Cum ieși în evidență, când toate brandurile inundă piața cu mult content?
  • Ce influenceri alegi și cum îi folosești?
  • Ce trenduri vor domina piața de influencer marketing în 2022?

SPEAKERI: 

Roxana DibăManaging Director, Golin
Liliana BockMarketing Manager, Maresi Foodbroker
Nicolae-Cătălin Cîrstea Senior Brand Manager Czech Brands & Imports URSUS BREWERIES
Roxana MemeteaManaging Partner, DDB Romania & Tribal Worldwide România
Teodora Juravle Mărăcineanu Head of Marketing, Electrolux România

13:15 - 14:00

BRAND NEW BRANDING

Reformularea strategiei de marketing, reinventarea soluțiilor creative și revigorarea brandului devin tot mai necesare în lupta acerbă pentru atenția, mintea și inima consumatorului. Key-Decision Leaders din departamente de marketing, cât și creativi din agenții vor împărtăși strategiile și metodele vizionare de a ajunge la consumator.

  • Când și de ce este nevoie de un rebranding?
  • A influențat pandemia și mai mult acest context?
  • Ce rol joacă creativitatea într-un proces de rebranding?
  • Cum se adaptează brandurile la noile trenduri?
  • Cât este sau nu de diferit rebrandingul în context sportiv?
  • Care sunt provocările aduse de un brand din domeniul sportului?
  • Cum este rebrandingul în 2022?

SPEAKERI:

Ana Andrei,  Strategic Communication Integrator, Initiative România
Tina Crețu, Senior Digital Marketing Manager, PRO TV