fbpx

Program

22 Mai, 09.00 – 16.00

09:00 - 10:00

Înregistrare participanți

10:00 - 11:30

MARKETING DEMYSTIFIED

Stereotipurile de gen din advertising au la bază insight-uri despre consumator sunt sunt doar idei la îndemână? Creativi și strategi din agenții răspund câtorva întrebări despre publicitatea bazată pe clișee și limita fină de care trebuie să se țină cont în folosirea stereotipurilor de gen. Care sunt elementele care se repetă și cum sunt folosite stereotipurile în marketing?

Teme de discuție

  • Getting Gender Right. Sterotipurile de gen în publicitate
  • Customer-focused sau Customer-obsessed? Cum îți setezi obiective de marketing... (realiste)?
  • Spotting insights. Insight-ul: cum îl reperezi?
  • Trend Watching – ce vor consumatorii în 2019?

Speakeri

Andra Constantinescu, Account Director, Kantar Millward Brown – Getting Gender Right – Do we?
Dan Șendroiu, Director de strategie, FRIENDS\ TBWA\ BUCHAREST

11:30 - 12:00

Pauza de cafea

12:00 - 12:15

LANSAREA ANUARULUI DIRECTORILOR DE MARKETING 2019

În cadrul evenimentului se va lansa o nouă ediție a Anuarului Directorilor de Marketing din România (a 5-a ediție).

Cartea reunește peste 150 dintre cei mai importanți directori de marketing din România, cei care decid strategiile de comunicare ale brandurilor și coordonează campanii de marketing.

12:15 - 13:30

PITCH MY BRAND

Un brand ”se lasă pe mâna” a trei tipuri de creatori de conținut. Ce rezultă și cât de diferite vor fi abordările? Un exercițiu de imaginație interactiv și dinamic, util deopotrivă pentru creatorii de conținut, branduri și agenții

Creatorii de conținut

Marian Ionescu, Vlogger, Mariciu.ro
Andreea Ghenoiu, Group Creative Director, Jazz
Cristian Florea, Social Media Manager, Kooperativa 2.0

13:30 - 14:30

Pauza de prânz

14:30 - 16:00

MAKING THE WORLD A BETTER PLACE

Consumatorii încep să fie din ce în ce mai atenți la impactul pe care acțiunile brandurilor asupra mediului și în societate, iar cei mai tineri, în mod special, se raportează diferit la mărci, de la care, pe lângă onestitate și autenticitate, așteaptă și acțiuni concrete cu impact  pozitiv.

Vom vorbi despre Marketing B2H (Business to Human) și despre abordări mai atente și responsabile, orientate empatic către viitorul comunităților, pentru că tehnologia nu poate rezolva toate problemele lumii și nu poate automatiza relațiile autentice dintre branduri si consumatori.

Teme de discuție:

  • Choose responsibly. Cum aleg brandurile cauzele sociale?
  • “Doing Good” Analytics. Cum măsori succesul unei campanii sociale?
  • Humanize your brand. Cum se pot implica (mai mult) brandurile în viața societății?