fbpx

Program

11:00 - 12:15

NEW PERSPECTIVES

Ce rezultate au avut brandurile în ”noua normalitate”?
Strategia de marketing a fiecarui brand a fost refacută într-un timp record chiar și pentru cele mai mari companii. După un an de la implementare, acum putem vedea și compara rezultatele celor mai mari jucători de pe piața din România.
Cum s-au descurcat profesioniștii într-o situație de criză?

12:15 - 12:45

IGLOO Marketing

Marketingul s-a reinventat în ultimul an, pentru a face față noilor provocări.
Echipele Biz și Maresi au lansat Igloo Marketing, un concept hibrid de evenimente,  adaptate situației actuale de pandemie. Mixul online - offline a oferit participanților posibilitatea de a interacționa cu toate produsele Maresi disponibile în România. Vom afla cum gândesc specialiștii din marcomm strategiile pe care nu le găsesc în niciun manual.

12:45 - 14:00

Disruptive Marketing

Cum reușim să implementăm campanii smart pentru brandurile cărora le-a fost afectată activitatea în ultimul an? Unde găsim inspirația necesară pentru a scoate în evidență potențialul pe care îl au, chiar și în alte domenii de activitate?

Află de la cei care au avut astfel de produse sau servicii în grijă cum au reușit să le pună în valoare în moduri inovatoare și atractive pentru un nou public țintă.

14:00 - 14:30

RE:THINK YOUR STRATEGY

Anul 2020 a adus în prim plan Transparența comunicării pentru branduri.
Key-Decision Leaders din departamente de marketing, cât și creativi din agenții vor povesti despre strategiile și metodele vizionare de a ajunge la consumator, într-o perioadă în care majoritatea brandurile au acoperit doar canalele online.

Vom afla care au fost cele mai potrivite metode și care sunt instrumentele câștigătoare în 2021.