fbpx

Program 19 Mai

11:00 - 12:15

NEW PERSPECTIVES

Cum se adaptează brandurile la ”noua normalitate”?
Multe dintre planurile de marketing și comunicare de la începutul anului nu se mai potrivesc cu noua realitate. A fost nevoie să ne regrupăm forțele și să ne regândim strategiile. Zeci de întrebări își caută cele mai mai potrivite răspunsuri care să ne ajute să navigăm printre provocările și oportunitățile care se întrevăd acum la orizontul industriei de marcom.

Vorbitori:

Victor Rotariu, Head of Strategy, Insights and Content, Wavemaker, GroupM
Marketing in pandemie. Urmatoarele 12 luni

Attila Kelemen, Director Marketing şi Comunicare, OTP Bank România
Marketingul bancar, ce se schimbă în situații de criză?

Cristina Hanganu, Director de Comunicare & CSR, Lidl Romania
BEST ADS for GOOD. Ce proiecte au dezvoltat brandurile în această perioadă?

Ruxandra Pașca, Director Development, Philip Morris România
Efectul accelerării digitalizării asupra redefinirii strategiei de marketing & brand equity în contextul pandemiei

Ciprian Susanu, Owner & General Manager, Dare Digital
Agenția de marketing a viitorului. Modele de business.

12:15 - 13:00

WORKSHOP. Best Practices. Worst Practices.

Schimbările petrecute în Marketing

Mărcile leader au oportunitatea să iasă în față, întelegând ce s-a schimbat în inima audienței. Au ele la baza o “idee mare”, pot contribui în comunitate? Sau doar și-au adaptat comunicarea?

Mihai Bonca, Senior Consultant, Brand Architects