fbpx

Program

11:00 - 12:30

NEW PERSPECTIVES

Ce rezultate au avut brandurile în ”noua normalitate”?
Strategia de marketing a fiecarui brand a fost refacută într-un timp record chiar și pentru cele mai mari companii. După un an de la implementare, acum putem vedea și compara rezultatele celor mai mari jucători de pe piața din România.
Cum s-au descurcat profesioniștii într-o situație de criză?

Speakeri: 

Alexandru Ion, Director Marketing, foodpanda
Andreea LUPU, Strategy & Innovation Director, Starcom România
Ana Maria BĂJAN, Marketing, PR and Business Development Executive Director, Caroli Foods Group
Paul MARKOVITS, Vice-Presedinte Marketing, United Romanian Breweries
Mih LOVIN, Fondator SQUAD Influncers

12:30 - 12:45

CONSUMER JOURNEY: NEW DESTINATIONS

Misiunea always on a brandului este să conecteze oamenii cu posibilități de neprețuit. Marketing în 2021: where to? Principalul obiectiv rămâne identificarea unor teritorii și gap-uri existente în piață, și configurarea rutelor către inițiative capabile să răspundă nevoilor. În 2021, Mastercard pune destinații noi pe harta consumatorilor și aduce posesorii de card la poarta unui nou segment de comercianți.

Speakeri: 

Raluca NICOLAESCU, Head of Marketing, Mastercard România

12:45 - 13:30

RE:THINK YOUR STRATEGY. STORYTELLING IN SOCIAL MEDIA MARKETING

Anul 2020 a adus în prim plan Storytelling în comunicarea brandurilor.
Key-Decision Leaders din departamente de marketing, cât și creativi din agenții vor povesti despre strategiile și metodele vizionare de a ajunge la consumator, într-o perioadă în care majoritatea brandurile au acoperit doar canalele online.

Profesioniștii au fost nevoiți să găsească soluții inovatoare. Un exemplu de depășire a provocărilor perioadei, a venit chiar de la echipa Maresi, prin lansarea episoadelor #ViațaÎnStilItalian , un concept de storytelling în social media marketing.

Vom afla care au fost cele mai potrivite metode și care sunt instrumentele câștigătoare în 2021.

Speakeri: 

Liliana BOCK, Marketing Manager, Maresi Foodbroker
Călin COMAN, Screenwriter, Film Director, Founder, HandsomeWolf
Serin JEMAA, Creative Director, Cuibul Artiștilor
Victor ȚĂPEANU, Fondator, Cuibul Artistilor & Producator, Utopium Production

13:30 - 14:15

DISRUPTIVE MARKETING

Cum reușim să implementăm campanii smart pentru brandurile cărora le-a fost afectată activitatea în ultimul an? Unde găsim inspirația necesară pentru a scoate în evidență potențialul pe care îl au, chiar și în alte domenii de activitate?

Află de la cei care au avut astfel de produse sau servicii în grijă cum au reușit să le pună în valoare în moduri inovatoare și atractive pentru un nou public țintă.

Speakeri: 

Raluca RADU, Country Manager ANSWEAR România
Alexandra CACIUR, Head of Data & Business Intelligence, Digitas
Cristian MANAFU, Social Media Consultant, manafu.ro