fbpx

Program

22 Mai, 09.00 – 16.30

09:00 - 10:00

Înregistrare participanți

10:00 - 11:45

TREND WATCHING 2019

Inteligența artificială, realitățile virtuale și tehnologiile puse în slujba marketingului acum mai mult ca niciodată sunt câteva dintre tendințele care fac agenda ultimilor ani. Ce ne rezervă viitorul? Cum se transformă industria și care sunt ”skill-urile” viitorului în marketing?

Speakeri

Laura Barbu, Director Brand and Marketing Communication, Vodafone România
Daniel Pană, Advisor to Executive President on Marketing and Communication, First Bank
Anamaria Băjan, Marketing, PR and Business Development Executive Director, Caroli Foods Group
George Bonea, Speaker Demotivațional

11:45 - 12:00

LANSAREA ANUARULUI DIRECTORILOR DE MARKETING 2019

În cadrul evenimentului se va lansa o nouă ediție a Anuarului Directorilor de Marketing din România (a 5-a ediție).

Cartea reunește peste 150 dintre cei mai importanți directori de marketing din România, cei care decid strategiile de comunicare ale brandurilor și coordonează campanii de marketing.

12:00 - 12:30

Pauza de cafea

12:30 - 13:30

PITCH MY BRAND

Un brand ”se lasă pe mâna” a trei tipuri de creatori de conținut. Ce rezultă și cât de diferite vor fi abordările? Un exercițiu de imaginație interactiv și dinamic, util deopotrivă pentru creatorii de conținut, branduri și agenții

Într-un exercitiu de REAL TIME MARKETING, un brand ”se lasă pe mâna” a trei tipuri de creatori de conținut. Echipele, formate videobloggeri, bloggeri și oameni de agenție, vor crea o campanie “on the spot” la doar două ore după ce au primit brief-ul unei companii foarte cunoscute pe piața din România.

Ce rezultă și cât de diferite vor fi abordările?

Exercițiul de imaginație va fi interactiv, iar abordarile vor fi reale si utile deopotrivă pentru creatorii de conținut, branduri sau agenții.

La final publicul va vota cea mai bună campanie!

Creatorii de conținut:

Marian Ionescu, Vlogger, Mariciu.ro
Georgiana Ionescu, Vlogger, Ioneasca
Miruna Dumitrescu, Group Creative Director, Jazz Communication
Andrei Stanciu, Content Maker, Jazz Communication
Cristian Florea, Blogger, cristianflorea.ro
Irina Manole, Blogger, irinamanole.ro

13:30 - 14:30

Pauza de prânz

14:30 - 15:30

MARKETING DEMYSTIFIED

Stereotipurile în publicitate. De ce și cum sunt folosite? Când sunt utile în ecuația de marketing pentru a atinge un anumit public țintă și când ar trebui brandurile să renunțe la ele?

Andra Constantinescu, Account Director, Kantar Millward Brown: Getting Gender Right – Do we?
Andreea Golban, Group Creative Director, Friends\ TBWA
Liviu David, Creative Partner, Next Advertising

15:30 - 16:30

From MEH to WOW

Cum reușim să implementăm campanii smart pentru branduri greu de promovat? Unde găsim inspirația necesară pentru a scoate din monotonie branduri “bizare”, “banale” sau “controversate”? Află de la cei care au avut astfel de produse sau servicii în grijă cum au reușit să le pună în valoare în moduri inovatoare și seducătoare pentru publicul țintă.

Speakeri:

Andra Dănăilă, Managing Director, Update Advertising
Dana Nae Popa, Managing Director, pastel
Andreea Popa
, Group Creative Director, Friends\TBWA
Alina Dumitru, Regional Marketer SEE Region, 3M